30 seconds to Mars.

Publicerat 2013-06-20 kl. 14:39:42 || Life as you know it.
God morgon peeps. Eller morgon kanske det inte är längre för den flesta (egentligen alla). För mig är det fortfarande morgon. Nästan. Har inget att skriva om idag eftersom jag precis vaknat, ungefär. Ska iallafall efter jag skrivit detta inlägg gå och packa för imorgonbitti på morgonen åker jag ner till älskade Gotland och Ljuvliga Ljugarn! Som jag har lägntat! Det ska bli så otroligt skönt och jag har saknat Gotland och Ljugarn massor.
 
Igår kväll var jag på grönan och kollade på 30 seconds to Mars, som rubriken säger. Jag själv lyssnar inte på dem så mycket, med Adele ville gå och jaf hade lovat att följa med. Dock måste jag säga att det var en väldigt bra live artist. Han var så otroligt social med publiken och kunde skämta både om sig själv och med/om publiken och jag kunde inte annat än gilla hela konserten även fast jag inte lyssnar särskilt mycket. Tycker faktiskt att många andra aritster kan lära mycker från honom! Hade en trevlig kväll och fick dessutom åka pop expressen två gånger innan vi satte oss i en överfull bil påväg hem! Blev även tafsad på rumpan av tre tolvåringar. Hej, tack och nej. Vet inte om jag ska bli glad eller (sätt in eget ord här, för jag kom inte på något som passade). Jag blev iallafall inte så jätte glad över det men det var en ganska rolig grej, antar jag, såhär i efterhand? Tur även att det var Adele som var med så jag hade någon att skratta med!
 
Nu har jag iallafall lite som ska packas - läs hela min garderob - eftersom jag nu ska vara där nere större delen av sommaren och jag aldrig kan bestämma vad jag vill ha med mig. Ska åka hem i början av Juli för att fira Kalle som fyller 25 samt åka till Amerikanska ambassaden och söka visum! Får även träffa Elin och Emma då vilket ska bli riktigt trevligt!
 
Hoppas ni får en trevlig dag och en trevlig midsommar (för er som kommer ha en tråkig har jag lagt upp en historia jag skrev när jag var liten som kommer komma upp imorgon runt 14.00, skratta på.) så hörs vi så snart som möjligt!
Kommentarer
Postat av: Elin

Bajs, jag ville ju gå :(

2013-06-24 @ 19:35:26
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0