Greetings from Gotland

Publicerat 2013-06-22 kl. 20:00:14 || Life as you know it.
Hallå i stugan! Hur var eran midsommar? Hoppas den var lika bra som min var! Kom ner till Gotland vid halv elva på morgonen/förmiddagen. Handlade lite osv, sen direkt hem bytte om och sen åkte vi till midsommar firande i Ardre. Dansade runt stången, inte jag men resten, och visade för Monikas kompis pojkvän hur man firar en tradionell midsommar. Sen åkte vi hem och jag sov några timmar för att ta igen lite sömn från mitt dygnande. Blev väckt av pappa precis innan maten och åt sen lite innan jag bytte om igen och gick upp till Monika och dem.
väl däruppe spelade vi kubb och pratade och hade det allmänt trevligt! Senare träffade vi även några andra oc fortsatte att sitta och prata fram till halv tre ungefär då jag kände att det var dags att gå hem. Somnade nästan direkt och idag har jag inte gjort någonting nästan. Kollat på massor med serie avsnitt och filmer, samt tagit en promenad med min katt.
 
Nu ska jag gå och äta middag och sen ikväll kanske jag ska träffa lite folk igen och sen kolla på filmer!
Ha de bra människor, så hörs vi!,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0