Liten Agnes

Publicerat 2013-06-21 kl. 14:06:00 || Memories.


Till alla er som inte har något att göra på midsommar, så för att få et på lite bättre humör och ett gott skratt får ni läsa denna fina historia som jag skrev när jag var liten!

Kapitel ett. Hammster familjen 
Det var en hammster familj som bode i ett stort röt hus på landet där fanns en katt också den minsta hammsten var jätte red för katten han våga ens inte gå ur buren men då sa mamma hammster men när det är halovin d¨måste du gå ur buren äler hur. Du måste gå ur buren nån gång äler. Äler ska ska du bara stana i buren men då vill jag att nån ska hola i katten anars få ni gå utan meg ochej men vi får se om jag ska följa med ochejdå.

Kapitel två. Halovin hos hammstrarna
Nu håler dom fast katten ochej nu kan du koma ochej då burjar vi då ochej furst tar vi hund familjen ochej knak knak bus äler godis va bus äler godis sa vi vilka vi vi her nere ochej ni få fatar jag ni dar nere ni är bara små hammstrar vi har en katt då sejer den minsta hammstern vist att ni har en katt då skule ni ju äta up den äler jag bara skoja Ha Ha Ha jag istevel de sa den lila hammstern och jag vill inte att du skratar mer.

Kapitel tre. Cirkus hos hammstrarna
Nu är det sommar i jen mamma mamma sa den lila hammstern. Män mamma. Jag! va är det. Hör du nåt Ja va är det för nåt sa den lilla hamstern. Det


Jävlar vilken cliffhanfer jag gav där på slutet! Samt, det är helt okej att skratta åt detta.
Ha en fortsatt bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0