Tisdag

Publicerat 2013-06-11 kl. 14:35:03 || Life as you know it.
 
 
Hallå, hur mår ni? Hoppas ni mår bra? Jag mår faktiskt riktigt bra idag. Det är fint väder ute så gick upp vid halv elva och la mig ut och sola i en timme plus lite till, sen la jag in den sista veden i förrådet - nu blir mamma och pappa glada. Sen gick jag och sola lite till, förösker få lite färg. Gav upp på solningen ett tag och gick in och åt samt kollade klart på High school musical! Tänkt vad coolt det skulle vara ifall jag hamnade i Utah (för att tro det eller ej, filmerna är inseplade där) och sen fick gå på East high, alltså samma skola som de går på. Läser en killes blogg som är kompis med min kompis kompis, han är utbytesstudent och han bor i Utah och hans kompis går på East high. Så han har vart där. Hoppas ni hängde med. Det skulle iallafall vara ganska coolt. Så kan jag låtsas att jag är med i High School musical och gå runt och sjunga och dansa i korridorerna! :)
Mer idag, så ska jag planera lite inför söndag samt städa mitt rum och undervåningen. Men det är ungergär det jag har inplanerat för idag. Ganska mycket mer produktiv dag än vad igår vad. 
Resten av veckan ser ut såhär onsdag: kolla nya PLL samt senste Awkward avsnittet. Torsdag: ÄNTLIGEN! har dock inte sagt vad som händer här än, men det får ni se på torsdag! Skulle nog hålla ett öga på min instagram (agnesnorman) och min twitter (aagnesnorman) för snabbaste update. Samt träffa Mattsson! Fredag: Grönan för Petter spelar. Ska dit med Mattsson plus hennes vän och Adele. Om det regnar skiter jag i det och hittar på något annat. Lördag: blir det väl mesta dels städning av huset och fix inför söndagen. Och söndag: Going away Party för mig!
 
Ha en fortsatt trevlig dag, så hörs vi! PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0