AAAAHHH!

Publicerat 2013-03-28 kl. 09:30:33 || Life as you know it.
såhäääääär glad.
Vad händer?!?! Har redan idag haft lika många unika besökare nu som jag brukar ha under hela dagen. Tänker dock inte säga hur många, för mig är det många medan för andra kanske de är skrattretande! Men iallafall!! JAG ÄR SÅ GLAD!!! Känner dock att jag måste uppdatera mer nu, och believe me jag vill. Men har verkligen inget att blogga om för tiden. Men ska försöka komma på något! Ska dessutom försöka få färdigt videon till ikväll! (Gud vad många utropstecken det blev i detta inlägg)
Vilket fall som helst så börjar min lektion om fyrtio minuter ca. Ska ha franska. WOHO! Vi vet ju alla vad jag känner om det, för er som inte vet så skulle jag hellre ha gå hela vägen hem till Tumba från staden. Sen efter franskan är det lunch och då ska jag leta påskägg här i skolan! ÅÅÅH, så taggad. Om priset dock är godis blir det lite jobbigt efter som jag har godis förbud. Bajs.... Aja, det löser sig. Sen har jag svenska och ska göra färdigt helvetes PM:et. Men sen har jag äntligen lov. Då ska jag hem, städa rummet, packa, göra färdigt videon och kanske träna om jag hinner innan Elin kommer.
Nu ska jag återgå till pluggandet innan lektionen börjar. ÅTERIGEN TACK! All kärlek till er och ha en glad påsk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0