FREDAG!!!!!

Publicerat 2013-03-22 kl. 09:36:42 || Life as you know it.
Äntligen fredag igen, och gud vad fort denhär veckan har gått. Om dessutom en vecka håller jag på att förbereda mig för att åka ner till Världens bästa Gotland med Mattsson. Längtar. Om vi går tillbaka till idag ska jag snart gåner till mormor och morfar för att få hjälp med min franska av mormor och sen vid elva kör morfar mig till Tumba där jag ska ta tåget till skolan. Har bara en halvtimmes lektion från kvart över tolv till kvart i ett. Vid ett ska jag sen träffa mamma för att äta lunch. Tror det blir på det där bagel cafét som jag åt på med Germerud. Sen ska jag hem och inte göra så mycket alls. Stallet någon gång på kvällen annars bara njuta av att det är fredag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0