Godmorgon!

Publicerat 2013-03-08 kl. 08:39:19 || Life as you know it.
bjuder på lite fina bilder för att pigga upp eran fina fredag på!
jag kan göra såhär med tungan fast år andra hållet :)


see told you do
Vi den här tiden på en fredag morgon har folk antingen nyss vaknat, sitter påväg till skolan, sover fortafarnde osv. Själv har jag varit uppe sen halv sju, varit ute på en 40 minuter lång pw, ätit frukost, och duschat. Ska nu fixa mig iordning för skolan och sen gå ut med andra hunden. Behöver inte vara i skolan fören runt halv tolv, lite innan. Har en lektion som jag måste gå på och den är runt halv två. Efter skolan ska jag gå och äta en glass med några kompisar och sen ska jag köpa en ansiktsmask. Sen ska jag försöka ta mig hem ganska snabbt och då ta en till pw innan jag måste sätta mig för massor med plugg och senare stallet. Be pappa köpa hem något gott som jag kan äta på lite ikväll då jag inte tänker göra ett dugg. Låter som en ganska ok fredag för mig.
 
Ha en bra fredag allihopa! Hörs sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0