Mer USA

Publicerat 2013-03-14 kl. 17:06:59 || Före USA

Är som jag skrev tidigare att jag är galet taggad på allt med USA och utbytes saken att göra. Vill skriva massor med roligt här på bloggen, men det är verkligen, återigen, dött på den fronten. Senast jag hörde något hade de skickat vidare mina papper till USA men efter det har jag inte hört något. Väntar spänt på att något ska hända. ska försöka göra lite mer roliga inlägg om annat som rör utbytesstudenter. Kanske hur sökandet/ansökandet går till eller något ? Sen kommer de säkert vara lite annorlunda på organisation till organisation och kanske även om man söker andra länder men vi kör på det jag vet och det som jag tror är basen på det hela.
Skriver det här från mobilen så har ingen bra bild men uppdaterar kanske ikväll annars imorgon. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0