UPPDATERING!!!!

Publicerat 2013-03-31 kl. 17:16:12 || Life as you know it.
snodde bilden från Elins instagram @missgenius om ni känner för att följa.
Äntligen uppdatering igen. Trodde jag hade fixat ett inlägg igår, men icke sa nicke. Så var det inte. Har iallafall tagit lite från mitt internet nu och behövde kolla på en film så tänkte passa på att uppdatera lite samtidigt. Har dock inget att säga då vi verkligen inte gjort ett endaste dugg. Bara kollat på tv och film och legat i soffa. Elin har ätit godis och jag har velat äta godis. Idag tog vi oss iallafall i kragen och gick ut på en 45 minuters promenad runt om i byn för att visa Elin lite och röra lite på oss. Dock hamna vi framför tv:n igen när vi kom hem. Inte bra. ska nog tvinga oss ut imorgon också. Ska även försöka koma ut på en PW eller springtur också. Sen om Elin vill följa med eller inte är en annan sak.
Kommentarer
Postat av: Ellinor

Heeej asso jaa dom verkar hur bra som helst! Men de har inte skrivit något mer.. bara det där första mailet :( asso jag har typ nästan väntat en vecka på att dom svara nu, morr :( men du kommer få en perfekt familj oxå som har samma intressen och är bäst för dig :D<3

2013-04-01 @ 10:04:16
URL: http://ellinoriusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0