What to do?

Publicerat 2013-03-29 kl. 22:18:39 || Life as you know it.
Jaha, det här sög ju. Just när jag hade fåt besökrekord och det var massor med folk som kolla in min blogg ska jag åka till Gotland där jag inte har något internet och uppdateringen går neråt mycket! Jag ber så hemsk mycket om ursäkt för det och ska försöka blogga lite från mobilen. Under veckan och kanske koppla upp mobilen, som jag gör just nu och blogga. Men vi får se med det.
Idag gick vi upp vid halv sex och åkte med båten vid åtta mot Gotland. Har varit vaken sen dess och håller nu på att somna medan jag skriver inlägget. Gjorde inget när vi kom fram till huset. Bara kollade på tv och film och spelade sims. Nu ska jag offra mitt internet på mobilen till senaste vampire diaries avsnittet och tvinga Elin att kolla också. Tror att både hon och jag kommer somna mitt i.
Godnatt.
 
Ni får ingen bild. För det är internet alldeles för segt för.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0