FREEEEDAG!

Publicerat 2013-05-03 kl. 09:54:38 || Life as you know it.
Äntligen fredag igen. Dagen börjat bra med en väl förtjänt sovmorgon, fint väder. Lung frukost osv. Ska snart bege mig ner till morfar för att åka in mot tumba. Har somsagt bara en kort lektion där jag ska redo visa en bild som jag har. Sen slutar jag, ska strosa omkring i stan tills fyra, Mattsson skulle egentligen följt med men hon vaknade upp med feber idag.. Krya på dig. <3 så får gå runt själv. Men det löser sig säkert, hade tänkt att köpa strumpbyxor och ett nytt skal till min mobil. Tar även med mig kameran, hade tänkt att filma lite random klipp så jag kan sätta ihop en härlig liten video till er. Kommer upp under helgen antagligen. Sen ska jag möta Elin och Emma för en fika och sen Adele och Elina för bio som jag nämde igår. Det är väl typ det. Nu måste jag fixa det sista innan jag måste gå om 10  minuter. 
 
Ha en bra fredag allihopa!
Kommentarer
Postat av: Elin

Taaaaack, ska försöka! <3
Hoppas du får en toppeeeeenfredag!

2013-05-03 @ 14:10:52
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0