Glad försenad valborg och Glad vår!

Publicerat 2013-05-01 kl. 14:55:41 || Life as you know it.
Äntligen officielt vår och det känns i vädret också! Det har varit varmt och fint väder hela dagen och jag har plockat tusselago, krattat, eldat, tagit in så mycket d-vitamin från solen som jag bara kan och lyssnat på allt fågel kvitter som gör så att det känns som det är sommarlov nu. Det enda som saknas är bladen på träden. Älskar vädret just nu och jag älskar känslan som kommer med det. Det enda som drar ner det lite är att jag har engelska nationella imorgon skriftliga, och jag suger på att skriva. Verkligen jätte mycket. Så det kommer ju gå åt skogen. Sattsar på ett E och om det blir mer så är det bara bra! Annars ska jag inte göra så mycket mer idag, kanske gå ut på en promenad med mamma men vi får se, har inte känt mig så jätte bra i halsen.
Hoppas ni hade en bra valborg igår, jag fick träffa min fina vän Sofia som jag inte träffat på jätte länge, och sen tog jag det bara lugnt i min säng.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0