Hej?

Publicerat 2013-05-27 kl. 11:03:11 || Life as you know it.
Kanske dags för en uppdatering igen? Eller vad säger ni? Mitt interner är fortfarande knas hemma därför har jag inte orkat försöka uppdatera och bråka med internet. Dessutom har jag vart på fullrulle hela helgen, eller ja jag har umgåts med mina syskon hela helgen så då har jag inte velat sitta och uppdatera heller.
På fredagen så kom Oscar hem, vi åt middag och sen bara chillade. Jag och Jossan åkte mellan våra hus, dunkade musik, dansade som galningar, skrattade, gömde oss, kollade på film osv. Det vanliga liksom. 
På lördagen fixade jag mig för att åka in till stan och möta upp Elin och Emma. Vi tog en glass och satte oss vid vattnet vid gamla stan för att prata om det vi missat. Mycket trevligt. Sen åkte jag hem och var hemma hos Jossan och Kalle med deras kompisar och tog det lugnt mest. Jag och Oscar åkte runt på kvällen sen och försökte hitta vart någon musik kom ifrån. Vi hittade den inte..
Igår så kollade jag på film hela dagen, samt fotade. Jag och Oscar åkte och köpte pizza och åkte sen hem och kollade på Star Wars och sen the Hobbit. Dags att jag kollar på alla de filmerna nu.
 
Så där fick ni en snabb update om vad som hänt under helgen. Det är en vecka kvar i skolan och jag har tre ämnen kvar att göra saker i. Ska bli så skönt med sommarlov. Hoppas ni mår bra?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du dina föräldrar att betala, eller hur gjorde du med pengar :)?

*skicka gärna svaret t min hotmail :D*

2013-05-27 @ 17:24:23
Postat av: Elin

SV: Same på den! Måste shoppa inför Turkey!

Sorry sorryyyyyy, ska bättra mig, puss!

2013-05-28 @ 00:26:13
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0