Jag lovar och svär.

Publicerat 2013-05-13 kl. 09:59:35 || Life as you know it.
Sorry för ingen bloggning igår men mitt internet la av hemma så har inte haft tillgång till det överhuvudtaget. Men för att göra upp till det (eller hur man nu säger) så kör vi några bekännelser
 
* Jag är livrädd, typ fobi, för får och fåglar.
* Hatar att få mina händer kladdiga och smutsiga.
* När jag var liten så tyckte jag, mobba mig inte nu, det var jätte roligt att måla med vatten på min altan.
* Jag har den största beslutsångesten någonsin.
* Jag hatar ost.
* Jag hatar att säga "hejdå" till folk, framförallt familjen. När jag var liten kunde jag knappt säga hejdå till mina föräldrar om de skulle bort över dagen.
* Jag får enkelt dåligt samvetet över något.
* Jag älskar konserter, framförallt på sommarn, med massor av konfetti och härliga ljus.
* Innan jag började ettan på gymnasiet hade jag bara blonderat håret någon gång.
* Jag vill jätte gärna tatuera mig.
* Jag ångrar ofta saker i efterhand. Saker som jag inte borde gjort och saker som jag borde gjort.
* Jag har ganska svårt för att leva i nuet och vill helst spola tillbaka tiden tills för några år sen.
 

Jag hoppas detta gjorde att jag missade att blogga igår lite bättre.
Kommentarer
Postat av: Elin

Göra upp till det = gottgöra för det? Haha svenskan är på topp ;)

sv: Joooo, gråter lite :(

2013-05-13 @ 15:43:23
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0