Sjukt.

Publicerat 2013-05-20 kl. 16:22:14 || Före USA
Ganska sjukt egentligen. Om mindre än 20 dagar springer min kusin ut, hon tar studenten. Jag tänkte att det är ganska galet, hon kommer aldrig behöva gå i skolan igen, hon kommer aldrig gå med sina kompisar längre. Men så kom jag på, jag kommer heller inte gå med mina kompisar om mindre än 20 dagar. För om nästan exakt 18 dagar har vi skolavslutning. Då lämnar jag min klass föralltid. Iallafall för att gå i samma klass som, hoppas att jag håller kontakten och träffar dem när jag kommer hem igen. Men det är lite sjukt. Kanske också borde skiva eller något, bara för att vara med min klass. När jag kommer hem igen kommer jag gå med en helt ny klass för det sista året. Men de borde jag väl klara av. Om jag klarar av året utomlands klarar jag av ett år med en ny klass i Sverige.
 
Samma sak med mina djur. Jag har alltid haft minst en katt och en hund i mitt liv. Som jag måste ta ansvar för. Men nu när jag åker bort kommer jag inte träffa mina djur på 10 månader. Det är helt sjukt, kommer sakna dem så otroligt mycket! Kommer vara konstigt att inte ha dem runt omkring 24/7. Att mysa med när man är ledsen eller bara för att mysa. Ha en liten hund som kommer och puttar på ens arm för att man ska klappa på den, eller en liten katt som kommer och sitter på ens axlar. ååååhhh. Hoppas jag hamnar i en familj som har djur.
 
Kanske inte borde skriva om sånt här. Men nu vet ni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0