Sunday funday!

Publicerat 2013-05-05 kl. 18:24:49 || Life as you know it.
Dagen igår slutade faktiskt upp mycket bättre än vad den började. Humöret både sjönk och jag höll på att bryta ihop i gråt men steg samtidigt så otroligt mycket när jag träffade min syster på hennes vernissage. Vilket var väldigt skönt. Åkte sen hem och åt en väldigt god bulle som jag senare ångrar men det är en annan visa. Umgicks massor med min syster vilket var väldigt behövligt. Hämtade Germerud sen så åkte vi hem och åt en väldigt trevlig middag med massor med trevligt folk. Elin och jag slocknade sen runt halv ett, jag vaknade upp med en hals som gjorde ont och var slemmig och en näsa som inte gick att andas igenom. Vi gjorde oss iallafall iordning och så åkte vi in till stan och shoppade och åt och prata massor med strunt. Väldigt mysigt och jag kom hem två tröjor, en kjol, två par strumpbyxor och ett mobilskal rikare.
Nu har jag satt mig ner och ska försöka plugga lite och inte stressa så mycket inför skolan och de som är kvar utan bara njuta av det fina vädret.
Hoppas eran helg har varit bra och kom ihåg att det är bara tre dagar skola och fyra dagar lov nästa vecka!
Kommentarer
Postat av: Elin

Bryter också ihop över skolan typ varje dag men vi klarar detta, Agnes <3

2013-05-05 @ 19:25:13
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0