2 flugor i en smäll

Publicerat 2013-11-08 kl. 20:21:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Glöm inte frågestunden (här). Vill iallafall ha tre frågor till innan jag svarar på den.
Ledsen för seg uppdatering, men jag har inte orkat sätta mig och skriva, för så mycket har faktiskt inte hänt. Men lite snabb sumering av de senaste dagarna skulle nog vara; Amerikanar tycker inte om djungelvrål. Aldrig skrattat så mycket i mitt liv, talentshow i skolan. Har många som sjunger. Bestämt mig för att färga håret. Ätit massor med svenskt godis. Amerikanarnas godis är otroligt sött. Börjat äta frukost i skolan. Verkligen älskat alla folk i min skola. Äntligen fått sova ut ordentligt. Ja det är nog faktiskt det som har hänt. Somsagt jag bara älskar min skola. Alla människor är helt underbara. Nu har jag en 4-dagars helg innan jag ska tillbaka till skolan. Har ett svårt matte prov första dagen tillbaka. Samt att jag lovat en kille i min Horse sci klass att baka kladdkaka. Han trodde inte på mig att den skulle vara god efter att han prövade djugelvrål.
 
Idag firar jag dessutom 2 månader här. Woho. 2 månader klara, 8 to go. Sjukt vad tiden går fort. Men två månader firar vi med en liten video som kommer antagligen för er imorgon men för mig ikväll! Hoppas ni har en fortsatt bra dag! Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0