5 november.

Publicerat 2013-11-06 kl. 03:27:55 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Mitt älskade packet.
 
Hejsan hoppsan folket. Hur har ni det denna fina dag. Min dag har varit fruktansvärt mycket bättre än vad den var igår. Det var helt enkelt inte min dag igår. Men somsagt det är bättre idag. Skolan idag har vart chill, inget speciellt som har hänt. Det gamla vanliga liksom. Har en kille i min 1st och 4th period som har frågat ooss massor med frågor. Inte för att jag klagar. Älskar att svara på frågor. (hint hint här) Juste igår under min 2nd period vilket är us history så gjorde vi en extra credit uppgift. Vet ni vad det var? Vi fick lyssna på gammal musik och gissa låtnamnet och artisten för varje rätt svar fick man två extra poäng. Haha. Ja, helt ärligt var det våran extra credit uppgift. Inte för att skryta eller så, men någon (läs:jag) har ju A i us history. Inte för att det är så svårt att få. Men det är inte det viktiga här! :)
När jag kom hem idag väntade ett paket till mig. Åååh det gjorde bara min dag extra bra. Äntligen lite god choklad!

Har inte jätte mycket att berätta så vi rundar av här. Puss, hörs sen!
Kommentarer
Postat av: Syster

Jag fick tyvärr inte plats... Damit!

2013-11-12 @ 11:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0