HAPPY BIRTHDAY, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Publicerat 2013-11-09 kl. 00:01:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee


FÖR DET ÄR INGEN VANLIGDAG FÖR DET ÄR VÄRLDENSBÄSTASTORASYSTERS FÖDELSEDAG. HURRA HURRA HURRA! 
Grattis på din dag. Över halvvägssträcket till 50. För mig spelar det ingen roll hur gammal du blir för du kommer alltid vara bäst. Hoppas du får en super bra dag, önskar jag kunde vart där med dig.
Du är allra bäst. Glöm aldrig det.
Jag älskar dig till oändligheten &vidare och jag kan inte vänta tills jag får krama om dig igen.
Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken fin bild!!

2013-11-09 @ 00:45:06
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: syster

Älskar dig till oändligheten och tillbaka! <3<3<3

2013-11-12 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0