What time is it? Summertime.

Publicerat 2013-11-26 kl. 02:32:48 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
tips på ifall ni vill gråta.
 
Not really, but a girl can dream right?
Idag har det vart måndag. Vilket är likamed skola. Inte mig emot. Dagen har dessutom vart väldigt chill, eftersom jag bara gpr denna dag ich imorgon för sen resten av veckan är vi på Thanksgiving break! Aaah, min första thanksgiving. Är jag lite taggad eller?! Svar ja! Engelska lektionen gick förbi ganska okej, kollade på film under us history, lunch och sen horse science där vi somvanligt inte gjorde så mycket, break med massor med härliga människor och ännu mer förvirring och sedan matte. Som tur är har vi inte prov i morgon vilket gjorde min dag lite bättre.Idag har det  var kallt här. Det sägs att det ska snöa inatt så vi får se om skolan stänger eller inte. Jag hoppas på inte. Vill gå till skolan! Har en ännu mer chill dag imorgon antagligen. Så det skulle inte vara fel med skola.
Nu ska jag och B kolla på en gråt film. Behöver gråta av mig lite. Och sen ska vi hoppa i säng. Kanske bara direkt hoppar i säng för är så skadeligt trött. Godnatt vi hörs imorgon!
Kommentarer
Postat av: Syster

"...och ännu mer förvirring" "Vill gå till skolan!"
HAR DU TRÄFFA KILLE ELLER?!

2013-11-26 @ 09:54:13
Postat av: julia ''

Finaste filmen <3

2013-11-27 @ 20:20:55
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0