22 oktober

Publicerat 2013-10-23 kl. 02:59:21 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Bjuder på en otroligt smickrande bild på mig sen förra veckan. Hej.
Hallå ja, hur har eran dag varit? Min började otroligt dåligt, fick smink i hela ansiktet, yougurth över hela mig osv osv. Men den har slutat hyfsat bra. Fick höra av en tjej på morgonen att en kille brukar berätta för en annan kulle om hur "beautiful" jag är. Under engelskan gjorde vi inte så mycket som vanligt. Min engelska lärare kan prata ganska mycket. Men hon är så härlig. US history gick bra. Hade en grupp presentation framförhela klassen när jag behövde läsa lite frågor. Trodde jag skulle dö. Men det gick faktiskt bra. Lunch, inget speciellt. Horse sci, lika bra som vanligt. Gjorde faktiskt något denna lektion, eller ja vi gick igenom alla hästens färger och gav en get en spruta, annars inte så mycket mer. Under breaket satt jag och Beatrice i gympasalen och pratade. Vi pratade även med en kille som jobbat för George och egentligen skulle kommit till våran bonfire. Vi försöker bestämma ny dag då han inte kunde senast. Så det kommer bli kul. Matten var som matten är. Ni vet gången jag sa att jag trodde jag hängde med? Jag ljög. Fick även höra här att samma kille som tjejen imorse prata om har en crush på mig. Känner mig smickrad!
Efterskolan åkte vi hem och jag har bara försökt få min matte läxa ur vägen. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Rackartygarna på tv6play och sen läsa i min engelskabok innan jag somnar. Godnatt på er.
 
Kommentarer
Postat av: Syster

"en kille brukar berätta för en annan kulle" hahahaha ;)

Asså horse sci verkar vara den flumigaste klassen?

<3

2013-10-23 @ 08:49:59
Postat av: Elin

Att berätta hur beautiful du är gör han rätt i, för det är du verkligen, kära du! <3

2013-10-24 @ 00:20:34
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Germerud

Men ååååh du är så himla fin! Saknar dig!<3

2013-10-24 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0