Halfway there

Publicerat 2013-10-31 kl. 01:41:46 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
gammal random bild för jag är lat.
Halvvägs in i veckan. You can do it Agnes. Men jag ser framimot imorgon, då massor (förhoppningsvis) kul saker händer.
Idag har inte så mycket hänt. Det var lugnt idag i skolan. Inget prat om ryktet jag berätta om igår. Vilket jag tyckte var otroligt skönt. Us history prov och matte prov. Båda var lite svåra, läs: MATTEN VAR JÄTTE SVÅR! Men jag svarade på det mesta. Har dessutom inte vart lika trött idag som jag var igår. Efter jag kom hem gjorde jag min article review som var till imorgon i us history, sen åkte vi och åt middag på the cookie jar, vilket är en familj ägd resturang. Dem har hundratals cookie jars i resturangen, där av namnet. Det var helt okej gott! Inget speciell. Men imorgon då, imorgon är det ju Halloween, vilket menas med att de flesta kommer klä ut sig! Ah! Vi ska ha ett litet "party" under 3rd. Vilket menas med att jag slipper ta med lunch för vi ska äta pizza. Omnomnom. Efter skolan har skolan själv anordnat en liten fest, där man får pizza, glass, göra lekar typ och så har drama klassen gjort iordning ett hunted house. Spännande! Så det är vad som händer imorgon. Ska dessutom sova hemma hos min lc för min hmom åker bort över helgen. Så det ska bli kul!
 
Vi hörs förhoppningsvis imorgon.
Kommentarer
Postat av: Elin

Ser du, jag sa ju det! (*host* Även om det bara var för några timmar sen. *host*) Det ordnade sig ju! <3

2013-10-31 @ 02:24:03
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: mamman

Vad är en hushpuppie och catfish?
Hoppas att det gått ganska bra trots allt på matten. Jag håller tummen.

2013-10-31 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0