Ny vecka, nya tag. Let's start over.

Publicerat 2013-10-29 kl. 02:52:47 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Fin bild från matchen i fredags. Ska fota lite mer och redigera bilder så ni får flera bilder!
Hej påer, fick en kommentar från en anonym, syster om det var du igen....., om att jag skulle ha en frågestund så kanske kör en snart framöver.
 
Idag har det vart måndag, menas med ny vecka och nya tag. Ja min vecka började otroligt trött samt påbörjan till vad som känns som en förkylning. Har ont i halsen och svårt att svälja, känns som mina halsmandlar är svulna. Men var hos doktorn idag för en annan sak och han sa att det antagligen var allergier, men jag är inte allergisk mot något, och jo juste jag hade vatten bakom ena örat som behövde försvinnan innan det gav en infektion. Nej men denna vecka börjar bra.
Skolan var bra. Eller ja okej. Gillar skolan ändå, på något sätt. Framförallt min horse sci, klass. Imorgon och onsdag och kanske torsdag är min lärare dessutom inte där så vi ska kolla på film och inte göra mycket mer. Eftersom jag mådde piss så var de andra lektionerna och breaket inte så roliga..
Efterskolan åkte jag somsagt till doktorn som jag sa innan och sprang lite andra ärenden inna vi åkte hem oh jag fick plugga och dricka lite varmt vatten med honung. Nu är du väl stolt över mig, mamma. Att jag lärt mig det och gjorde det alldeles själv utan bråk!
Anyway, det är ungefär det som hänt.
 
Målet med denna vecka och vekorna framöver: försöka öppna mig och hitta mer folk att vara med i skolan. (well lycka till Agnes...)
 
Nu ska jag sova, medecinen som doktorn gav mig skulle tydligen göra mig sömning. Så hoppas på att jag kan sova igenom hela natten utan att vakna. Godnatt från en över positiv tjej. (irono, eller var det sarcasm, Mattias?)
Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig och jag är så stolt över dig. Mormor Ingrid skulle älska att du gjorde som hon sa. Jag tror att det kommer hjälpa bara att du vet att jag och hon gillar det. Hoppas du snart blir bättre från alla krämpor!

2013-10-29 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0