Skype

Publicerat 2013-10-15 kl. 21:30:39 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Om ett litet tag ska jag skypea med min syster för första gången sen jag kom hit och jag kan inte säga mer än att jag faktiskt är nervös. Vet inte alls hur jag kommer reagera eller hur hon kommer reagera eller hur konstigt det kommer vara att få se min allra käraste syster igen för första gången på nästan en och en halv månad. Eller ja se och se, hennes aniskte kommer vara på min datorskärm iallafall. Jag saknar henne något så otroligt och med allt som har hänt så skulle det vara så skönt att krypa upp under tecket med massor av serier att kolla på och gråta ut lite till henne.
 
Jag saknar dig älskade syster yster, och jag älskar dig till oändligheten och vidare!
Kommentarer
Postat av: Pa

Hur gick det??

2013-10-15 @ 23:05:16
Postat av: Syster

Saknar och älskar dig till oändligheten och vidare! Pratar snart igen. Annars kan du komma hem till mig och kolla film? Lovar att bjuda på Ben&Jerry om du gör det :)

2013-10-17 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0