Aaaaaahhhhh

Publicerat 2013-09-13 kl. 02:55:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
ungefär såhär känner jag mig!
Imorgon är min första dag i high school, guys! Jag håller på att pissa på mig för att jag är så nervös. Men förhoppningsvis går det bra. Och tar med mig det som pappa sa: "det är bra att vara nervös, man presterar bättre då". Jag hoppas verkligen att det stämmer. Bekah sa också att om man går in med huvudet högt och låtsas som man kan allt så brukar alla tro det också. Tro på dig själv helt enkelt. Åh herre, jag är så nervös!! Men det kommer säkert gå bra. Har det mesta fördigt. Ska göra lunch imorgon och få låna en notebook och penna av Jody och få håret flätat sen är jag redo att gå. Har redan lagt fram kläderna. De jag köpte igår. Känner mig bekväm i dem, vilket brukar vara till det positiva.
 
Fick också reda på idag att Beatrice ska till Nebraska på lördag. Vilket är tråkigt. Tycker om henne och har vart skönt att ha någon här med mig. Kommer bli ganska tomt sen. Men förhoppningsvis går det bra. Så får vi se om jag stannar här eller åker vidare.
 
Nu ska jag också hoppa i säng, vilket jag antar att alla ni har gjort för ett tag sen. Ha en fortsatt god sömn så berättar jag om min första dag imorgon! Kanske lördag för er, beroende på när det kommer upp och hur länge ni är vakna (tänkte skriva uppna, är det ens ett ord?!?!)

Godnatt kramar från en nervös tjej!
 
P.s. Kommentera gärna. Hade besöks rekord igår och jag älskar det. Men det är så tomt på kommentarer. Blir så glad när jag loggar in till kommentarer! Oavsett vem det är från. (cheesy girl.) d.s.
 
P.s.2. Jossan!!!! Ditt J på mitt armband fastnar överallt och jag har tappat det en gång!!!! d.s.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har hållit tummen för att du ska ha haft en underbar dag och att allt gick ok!
Väntar spänt på att läsa nästa inlägg!,,

2013-09-13 @ 16:34:59
Postat av: Syster

Ska försöka hitta ett som inte fastnar så mkt! No stress jag skickar nytt! <3

2013-09-17 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0