Canceled game

Publicerat 2013-09-24 kl. 23:13:41 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Ungefär detta är mina känslor nu. Allt går upp och ner. Har väl inte kommt till slutet, delen än. Men det första iallafall.
Syster, tröjan rymmer inte någonstans. Inte ens råkar. Kanske bara för en dag eller så. Men bara kanske. Mamma, ja du. Känns som han säger nya saker varje dag men vi håller fortfarande på med samma. Det är svårt riktigt svårt. Men jag försöker. Om det går helt åt skogen får jag försöka hitta något annat.
 
God kväll sverige! Hur är det där hemma i kylan? Vi har haft en tempratur mellan 20 grader här idag. Det har vart ganksa kallt. Det komiska är att 20 grader en som en sommardag hemma i Sverige, medan här är det kallt. Jag tyckte också det var ganska kallt. Dock var det väldigt skönt då det var så fruktansvärt varmt och fuktigt här ett tag. Skolan har gått bra, gjorde inte så mycket på engelskan. Gjorde färdigt min målning på art. Åt god lunch och chocolate chip cookies. Kollade igenom lite videos på median. Fick beröm för jag såg små saker som man kunnat tänka på och gav konstruktiv kritik. Alla dessa foto och media lektioner kanske payd off iallafall. Förstod nada på Matten, standard. Och sen efterskolan hade jag foto för fotbollen. Tog bara lag bilden. Skulle egentligen haft en match ikväll men motståndarlaget canceled den. Så vi hade ingen riktigt practice. Och eftersom jag hållt på att somna hela dagen och har homework to do så åkte jag hem.
 
Har hamnat i en liten svaka här just nu. Kan skriva mer om det sen. Känner mig bara off, om ni förstår. Men allt är väl inte alltid en dans på rosor i guess. Hörs sen!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp igen! You can do it!! <3

2013-09-25 @ 07:51:46
Postat av: Syster

Agnes till USA har farit,
Turbulent hennes tid där kanske varit,
Men detta klarar hon av lätt
För hon är den starkaste jag sett.
Vi hemma länktar såklart
men vill inte se henne hemma förrän hennes år är klart!
Hoppas detta var lite pepp
så du slipper ditt depp!
<3

2013-09-25 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0