First real day of high school

Publicerat 2013-09-17 kl. 01:20:35 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Skriver till er en liten snabbis i mitt dusch och ät break från homework.. Matten dödar mig. Idag har jag iallafall gått min första dag av high school. Väldigt lyckad dag och jag hittade till alla mina klasser, kom inte försent eller någonting! Duktig Agnes, guldstjärna till dig. Tycker om alla mina lärare jätte mycket och alla är förstående att jag är lite efter osv. (inte mentalt) Min matte lärare är jätte snäll och säger bara att jag ska försöka hänga med så gott jag kan och att det är okej om jag inte riktigt förstår.
Pratade med soccercoach idag också. Och det var inga problem att vara med i laget. Så nu måste jag köpa lite fotbolls saker. Skulle haft min första träning imorgon. Men eftersom de har match imorgon går inte det. Blir väl på onsdag istället då. Imorgon precis efter skolan har slutat ska jag dock ha powder puff träning. Powder puff, för er som inte vet, är tjej varianten av american fotball. Är sjukt taggad och matchen är på torsdag. Vi ska till och med få egna tröjor med efternamnet på osv. Ååååh.

Jag hoppas på att Jody kan köra oss till matchen imorgon, sen måste klänning till homecoming införskaffas också och jag vill gärna fixa naglarna till det också. Men vi får se om pengarna räcker till. Blink blink mamma och pappa (tycker om er massor!!!)

Nu måste jag snabbt packa en väska med lite träningsaker i och sen försöka göra min matte läxa, och sen hopp i säng för en ny dag. Juste idag var det American monday i skolan. JAg klädde inte ut miig för jag glömde bort vad det var för dag, imorgon är det toon tuesday. Jag har med mig mitt kapten amerika linne (kanske skulle passat bättre till idag) så funderar på att ha det, annars skiter vi att klä ut oss igen. På onsdag är det wake up wednesday, vill köpa (hehe) ett par pyjamas byxor att ha på mig den dagen, men somsagt vi får se. Torsdag är time travel thursday (tror jag) och fredag är white and blue friday (skolans färger). Vi får helt enkelt se hur vi gör med kläderna.

puss på er!
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Hahaha ja, du borde kanske det! :)

Men snälla rara människa, tala för dig själv! Saknar dig massor! <3

2013-09-17 @ 07:43:17
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0