Friday friday friday friday

Publicerat 2013-09-28 kl. 16:08:42 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Ser ni vad bra bullen blev och bandanan sitter perffa. Bajs regler i skolan.
Igår, fredag. Vart ska jag börja. Hände massor som jag vill berätta om! Hade en liten annorlunda dag med schemat då vi hade hall of fame, som jag berättade om.
 
Så det började som vanligt med english, jag hade ett litet förhör och sen pratade vi om ett projekt som vi ska börja med nu fram till nästa vecka. Vi hade en liten kortare lektion än vanligt, bara en timme. Efter english hade vi advisory en kort stund innan vi fick gå till the new gym för hall of fame. Där vi var fast för en timme. Obekväma bänkar och en ganska långtråkig sak. De är basically att det delar ut priser och en plats i hall of fame till gamla elever (gamla kan vara tillbaka till att det gick på red bank 1958) Pratar lite om vad det åstakommit osv. Sen var det slut.
Efter det var färdigt gick vi tillbaka tilll advisory i typ 10 min för att sen gå till 3rd block som är media. Påväg till 3rd block så blev jag tillsagd av våran rektor att ta bort bandanan jag hade på mig, för det kan tydligen visas som att jag är med i ett gäng. (de har haft ganska mycket problem med gäng för några år sen) Men still.. Så det sög ju. Kände mig ju så himla snygg och jag hade fått till det så himla bra. Attans. Media hade vi i bara 30 min innan det var dags att gå på lunch. Vi gjorde ingenting under de 30 minuterna. Lunchen hände det inget speciellt under. Seniorn gav komplimang till mitt hår, rocking diffrent style everyday. Yeah buddy. Fick även lite medlidande över att jag inte fick ha min bandana. Efter lunch hade vi media igen. Denna gången fick vi börja filma för våran reklam. Det var kul och jag tror vi fick allt vi behövde redan nu. Älskar den lektionen. Hade så himla roligt med folk i min klass och grupp och en kille som göt main news. Alla är så himla gulliga och trevliga här i USA. Älskar't. Lät dem även pröva djungelvrål. Blev förvånad när faktiskt några klarade av att äta dem över huvudtaget, de flesta hatade dem men några tyckte dem var helt okej.
Efter media och 3rd bloch hade vi 2nd block som är art. Jag gjorde inte så jätte mycket där, planerade inför mitt nya projekt. och jag har något i tanken. Det kan bli coolt. Jossan du kommer gilla det, förhoppningsvis. Vi fick även lite salsa, chips och sprite för att fira den mexicanska kulturen. Jag klagar inte. Sedan hade vi 4th block. Vilket är matte. De flesta gjorde färdigt sina matteprov så jag satt mest bara och kollade och läste lite i min mattebok. Sen fick vi lite läxor.. Ugh.
 
Efter skolan var färdig hade jag fotbolls träning. Hade fruktat denna träning så länge. För trodde coach var sur från förlusten i torsdags och att han skulle tvinga oss att springa massor. Men icke sa nicke! Vi gjorde lite övningar i början för att värma upp och sen spelade vi lite match. Gick väl helt okej. Tycker fortfarande inte om att spela. Men de glada ropen från mina lagkamrater så fort jag gör något rätt hjälper på traven! Ramlade dock och slog upp mitt sår på knät. Fräscht.
 
Svettig och äcklig åkte vi snabbt hem och bytte om innan vi blev körda till Hamilton Place som är ett mall, Jag Beatrice och Marie gick runt och shoppade lite, tills klockan blev sex. Efter sex får inte personer under 18 år vistas i mallet utan vuxet sällskap och under helgdagarna måste man vara 25. Jätte töntigt men så är det. Vi satte oss iallafall och åt lite innan vi shoppade lite till. Jag är så nöjd med mina köp. Jody körde oss till Hixon place, som är ett annat mall. Inte alls lika bra och stort men det var trevligt att springa omkring där med M och B. Jag var så trött så jag gick på övertröttshet energi hela tiden. Men kul hade jag. Hittade även lite att köpa där med. (Lovar att visa vad jag köpte snart!) Sen kom Marie's Hostdad och hämtade oss och körde hem oss. Jag stupade nästan direkt i säng och har sovit som en stock fram till halv nio.
 
Har massor att göra idag. Men detta inlägg är redan så långt så uppdaterar er igen ikväll. Hoppas ni orkar läsa och jag har säkert glömt att nämna något. Hoppas även mina päron har det bra i Tyskland på oktoberfest. Nu ska jag gå upp och äta lite frukost, sen har jag massor att göra somsagt. Saknar er, men jag har det bra! <3
 
Kommentarer
Postat av: Ma

Hej min älskade gullunge!
Den sitter perfa! Men regler är regler! Vi har det skönt i Byern
Kanske jag stannar?
Skriv mera! kramar!

2013-09-28 @ 22:15:45
Postat av: Anonym

Oh nu är jag jättenyfiken!!

2013-09-29 @ 01:20:31
Postat av: Sara

Snygging Agnes! Bajsrektor måste jag säga...

2013-09-29 @ 14:09:31
URL: http://sarabusig.blogg.se
Postat av: Syster

Anonym = jag igen

2013-09-30 @ 17:03:22
Postat av: My

Hej kul att se hur du har det. Kan ju erkänna att jag känner igen mig i en hel del av känslorna med att flytta :P var bara tvungen att säga att jag också har sverigeflagga som skal på min iPhone haha. Kram!

2013-10-06 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0