Georgia, Atlanta.

Publicerat 2013-09-12 kl. 22:43:22 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
God kväll Sverige! Igår blev inte riktigt som planerat, vi åt middag osv hemma som planerat, men istället för att göra blommor åkte vi ut och letade skor och klänning till Rachel (Jodys ena dotter). Jag och Beatrice blev dock jätte trötta sen så blev inte så länge. Det mesta stängde också, så det blev inte så jätte länge.
 
Idag stod alarmet på 6.00. Då var det bara att gå upp och göra sig i ordning för klockan sju rullade bilden mot Georgia, Atlanta. Närheten iallafall. För Bekah går på collage där. Medan hon hade sina klasser för dagen fick jag och Beatrice shoppa! Finally!! Tim tog oss sen till donken för att äta lite mer frukost men jag tog bara en bluberry/pomegranate smoothie. SVERIGE MÅSTE BÖRJA GÖRA DEM! Sedan så blev vi körda av Tim till ett mall i närheten där vi spendera störren delen av dagen. Jag köpte det som är på bilden ovan, vilket är tre par byxor, ett par shorts, två t-shirtar och shower gel. Helt okej shoppingtrip. Efter shoppingen åkte vi till en snabbmats resturang som hette Varsity. Herre min skapare vad goda cheesburgare och pommes dem har. Drack dessutom den godaste orange froste (är en blandning mellan slush och milkshake) någonsin. Sen bar det av hemåt igen. Vilket vi nydligen är hem kommna.
 
Är så otroligt trött och seg så jag gick och vilade och passar då på att uppdatera er! Ska fixa och redigera lite mer bilder och lägga upp dem till er. HAr kommit på att blogg.se fortfarande tror att vi är i Sverige så när jag ska göra tidsinställt måste jag tänka lite annorlunda. Men det löser sig.
 
P.s Mamma ville bara säga att jag, tro det eller ej, har bäddat min säng varje dag sen jag kom hit! D.s.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0