Homecoming peprally

Publicerat 2013-09-20 kl. 22:41:39 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Idag, under peprallyt.
Åh, vad jag äälskar alla kommenatarer jag får! Blir så glad! Syster, Sportintresserad vet jag inte. Mest för att jag inte ska komma hem 20 kg tyngre. Plus powder puff behövde jag ju pröva. Tröjan är den jag har på mig i förra inlägget, på bilden, ska försöka visa bättre! Pappa, i will make you proud. Jag var dock mycket sämre än jag trodde. Och om jag dör på kupen är det ditt fel!
 
Goddag/kväll i stugan, för en gång skull skriver jag lite tidigare. För en gång skull har jag lite tid över till att bara andas. Denna vecka har vart och kommer fortsätta vara crazy!! Skolan har vart som vanligt, inget speciellt som har hänt eller så. Sista lektionen hade vi vårat peprally, det var lite mer galet än vanligt, eftersom det är homecoming week. Men jag älskar det. Allas schoolspirite. Hur även fast det inte är så jätte bra så hejar alla på. Man har roligt och allt är bara allmänt bra! Älskar peprallys. Filmade lite med min mobil som ni kan få se! Efterskolan åkte vi till Wallmart, jag köpte lite saker som behövdes och Jody och B handlade också. Sen åkte vi hem och det är här jag är nu.
Vi ska städa lite i huser nu inför imorgon, då det är bridelshower. Ikväll ska vi åka och kolla  på homecoming game, jag är så taggad! Ska fortsätta ta bilder. Kanske tar med mig kameran till och med. Men det beror på.
 
Vill ni veta?? Fick ett "trevlig helg" från senioren som hade gett mig alla komplimanger som jag pratatde om förut. Så det var lite trevlig. Haha. Annars har det inte hänt så mycket mer intressant idag som jag kan komma på, eller jo föresten fick flera "good job, yesterday during the powder puff game" Känns bra!
 
Skriver senare om matchen. Ha en fortsatt fin fredag, vänner!
Kommentarer
Postat av: Elin

VAD SÄGER HELIKOPTERN? HAFF HAFF HAFFFFFFFF! (Hoppas bara att det är en sån där snygg-som-på-film-amerikan eftersom de inte brukar vara särskilt snygga i verkligheten.)

2013-09-20 @ 22:46:07
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Ma

Det är klart vi vill se så mycket bilder som möjligt! Men framför allt på din klänning i morgon.

2013-09-21 @ 02:45:38
Postat av: Syster

Jag vill ju se en mer ordentlig bild på tröjan såklart! <3

Har btw skrålat till pretty Brown eyes själv. Inte riiiiktigg samma sak när du är på andra sidan jorden. Tror du måste sjunga på den samtidigt där borta ;)

2013-09-21 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0