Min födelsedag

Publicerat 2013-09-07 kl. 14:04:00 || Före USA
Champagne på Sture Hof.
Jag hade en jätte bra födelsedag igår, lite små jobbig (läs väldigt jobbig), men fortfarande bra. Träffade Mattias en snabbis på morgonen och sa hejdå till han. Träffade Hanna och min faster Karin för lunch och lite hejdå också. Var hos doktorn och fixade det allra sista. Sa hejdå till Maila och Isabelle. Sa hejdå till alla mina fina vänner i min klass. Stod och grät på centralen när jag sa hejdå till Sara och Elin, det var det jobbigaste någonsin att se dem gå iväg, sista gången jag ser dem i verkligheten på 10 månader. Det var svårt. Men förhoppningsvis, troligtvis är det värt det! Efter Sara hade gått stod jag och kramade Elin lite till innan vi behövde skiljas åt. Sista gången vi kramades så sa jag "efter vi släpper taget nu, så tänker jag bara vända mig om och gå", det var det enklaste sättet jag kunde komma på över att inte bryta ihop totalt, när jag sa hejdå till en av mina bästa vänner.
 
På kvällen mötte vi först upp Sanna och Jörgen, mina gudföräldrar för lite champagne på Sture Hof. Helt okej. Jag menar, jag klagar ju inte iallafall. Sa hejdå till dem också. Mina fina fina gudföräldrar. Sen åkte vi vidare till Hard Rock Café där vi åt middag och spenderade resten av kvällen. Bröt ihop några gånger där också, av fina presenter, värme som blev för mycket, reality check och det mesta mer. Men köpte iallafall in min första drink, och köpte sen min första öl i baren. Köpte den dock till min bror då jag hade nästan kraschat totalt på kvällen och ville bara hem.
 
Men jag är nöjd över min födelsedag. Fick fira den med min fina familj. Idag ska det sista packas och de sista göras iordning, säga de sista hejdåna till mina vänner osv. Får dock se hur det blir då Elina är magsjuk och Adele kommer ingenstans och jag vet inte om Elin kan komma förbi heller. Men förhoppningsvis.
 
Fick reda på igår också att jag slipper åka själv hela vägen till USA. I Amsterdam kommer jag möta upp en Italiensk tjej som ska bo hos min familj i en vecka innan hon åker vidare till Florida och sin familj. Så det ska bli kul!
 
Ha en fortsatt bra dag fina.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0