POWEDER PUFF GAME!

Publicerat 2013-09-20 kl. 04:56:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Jag efter powder puff game. Kommer leva på att vi vann över seniors föralltid. Bara över att vi vann och jag räddade sista.
Åååh fick så mycket fina kommentarer på det senaste inlägget. Vad glad jag blir. Saknar er massor!! Pappa, ja fotbollen kanske är bra för mig. Kan du sluta klaga på att jag är tjock (internskämt). Vem vet, kanske kommer hem fotbollsproffs eller Tennisproffs ? ;) Elin M; jag saknar dig med! Massor!!! Sistha, vad bra. Jag saknar dig mega massor jätte mycket också. Och när jag kommer hem lovar jag att inte lämna dig igen. Nästan iallafall. <3 BellieBean. Är så glad att du läser min blogg! När jag kommer hem kör vi gärnet på allt! Då ska vi ha kul! Käraste bästavän, i miss you bro! big time! Jag försöker slänga in komplimanger här och där. haha. Har massor att berätta för dig sen! Du kommer älska det! Här går man fortfarande runt i shorts, btw. Lovar att jag ska försöka fica lite bilder på vad jag har på mig i skolan. PUSSS!

Okej, så nu tillbaka till det jag hade tänkt detta inlägg skulle vara om. Min dag såklart! Men framförallt POWDER PUFF GAME. Börjar lite snabbt med dagen. Kom försent till första lektionen för att vi var lite sega hemma. Men det gick bra. Gjorde inte så mycket under english, min vanliga lärare var inte där så läste bara lite typ. Under Art var det en college tjej där och pratade om något college, sen hade vi advisory, fick rösta på homecoming queen. Sen lunch som var okej, inget speciall med den. Sen media som var lite kortare än vanligt då det flyttat om lite pga Powder puff. Men vi redigerade lite på våran film och sen satt och prata. Jaylen förklarade för mig och Marie vad alla dessa coins betyder. Och idag för första gången, själv, betalde jag med dem! Good job, Agnes! Sen hade vi math. Kunde faktiskt förstå lite och jag hängde med bra.
 
Fick gå lite tidigare från math för att hämta min tröja (which i love) och sen snabbt byta om inför matchen. Alla trodde att Senior's skulle vinna, vi trodde att seniors skulle vinna. Det var bra! Och vi gick ut med inställningen att vi bara skulle ha kul. Men gissa vad folks?!?! VI vann!! Känns bra. Känns ännu bättre över att det var jag som tog den sista flaggan från tjejen precis innan touchdown! GULD STJÄRNA TILL AGNES!!!! Åååh det var såå kul!! Ramlade dock och gled på gräset en gång så har ett sånt brännsår på ena knät och sen har jag fått ett slag på andra, på utsidan liksom, så det är svullet och mina ben värker. Men oj vad roligt jag hade. Kan göra om det tusen gånger till. Kära utbytesstudenter och icke utbytesstudenter, om ni någon gång får chansen att spela powder puff gör det!! Så värt det!

Efter skolan kom Jody och hämtade oss. Vi åkte till Ronald McDonald house, där vi lagade mat för alla. Vilket också faktiskt var roligt. När vi var färdiga där så åkte vi vidare till Chick-fil-A. Omg, det var så gott. Och personalen var den snällaste! Hur trevlig som helst, vilket får mig bara att tycka om Amerika mer! När maten var färdig åkte vi och shoppa saker för homecoming. Tror jag har allt coverd nu. Jag kom hem med tre klänningar. Det är fina klänningar men inte för mycket. Homecoming är inte så much som prom är. Bilder kommer på min outfit, när dagen är här.
 
Det där var en snabb överblick över min dag. Nu måste jag verkligen sova. Klockan slår snart elva och jag ska upp klockan sex. Kommer vara död. Imorgon är det homecoming game. Åååh så taggad! Vi hörs imorgon! Btw, känner att varje inägg blir som en roman, säg till om jag måste korta ner, för ni inte orkar läsa eller något! PEACE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Agnes, heja heja! Go girl!

2013-09-20 @ 08:28:36
Postat av: snopp adele

Nej skriv längre inlägg!! Vill ha nåt att göra under mina hundratusen håltimmar jag har hela tiden! :) xxxxxxx

2013-09-20 @ 09:46:05
Postat av: syster

Heja Heja!!
Fan va du blivit sportintresserad då?
När du kommer hem och vill spela fotboll vet du att det enda laget som gäller är AIK för dig?

2013-09-20 @ 13:37:29
Postat av: Syster

OOOh jag vill se bild på tröjan du tjatat om?

2013-09-20 @ 13:38:08
Postat av: Thomas

Thats my girl!! Kom igen, du kommer att göra succé "over there"!!

2013-09-20 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0