Second day

Publicerat 2013-09-11 kl. 02:38:47 || Life as you know it.
Såg dehär två killarna igår, paddle boarding. Vilket verkar jätte roligt! Vill göra!
Hallå i stugan. Känner att alla mina inlägg börjar med hallå. Men det är ett bra ord! Jag sitter nu i min säng och väntar på att duschen ska bli ledig, så ska jag duscha och sen hoppa i säng. Imorgon väntar en fullspäckad dag med shopping, inskrivning i skolan och sen middag med Jody's döttrar, samt hjälpa till med lite bröllops saker.
 
Idag var vi vid the health department och fixade mina saker som jag måste ha till skolan, sen skulle vi egentligen köpt lite picknik och åkt till stranden, men Jody behöve hem och jobba igen. Vi åkte då istället en sväng förbi wallmart och handlade, köpte en billig telefon så jag kan ringa Jody under veckorna min låses upp. Ni får mitt amerikanska nummer när jag har en ordentlig till min vanliga telefon. Så nu får vi fortsätta med whatsapp och facebook och alla andra saker som går över internet. Efter wallmart åkte vi iallafall förbi AT&T för att fixa med simkortet och sen direkt hem. Hemma gjorde Jody iordningen en jätte gof turkey sandwich som vi åt ute på altanen. Hur mysigt som helst i solen. Sen när Jody gick in och jobbade kollade jag och Beatrice på serier inne på TV. Vilket vi har gjort nu fram på kvällen. Tills middagen var färdig, vilket var en jätte god kyckling sallad med blåbär och jordgubb. Omnomnom.
 
Somsagt imorgon är fullspäckad och jag fixar ett tidsintällt inlägg till er med bilder från sightseeingen sen bloggar jag antagligen innan jag hoppar i säng imorgon kväll. Vi hörs snart people! Love you.
Kommentarer
Postat av: Thomas

Det är klart du skall testa paddla på bräda!!

2013-09-11 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0