Sista inlägget på svensk mark

Publicerat 2013-09-08 kl. 08:27:12 || Life as you know it.

Godmorgon på er! Idag gick jag upp tidigt, tidigare än vad jag gjort på hela sommaren. Folk som känner mig vet att det är starkt jobbat! Men det ska väl vara till något positivt! Åker ju faktiskt till USA! Har knappt kunnat äta ordentligt och knappt pratat på hela morgonen för att jag är så nervös!
Har checkat in min väska, checkat in mig själv och sagt hejdå till min fina fina familj! Det var inte det roligaste jag gjort under mitt, än sålänge 18 åriga liv. Gråten har iallafall lagt sig lite och folk behöver inte kolla längre på den gråtande tjejen i den knallgula väskan och tshirten. Tror det kommer komma tillbaka när jag väl sitter på planet och ska lyfta! Men det blir bra! Jag ska ha så himla roligt och leva livet på andra sidan Atlanten

Kommer sakna alla hemma så grymt mycket, men jag säger som alltid! Vi ses snart! Tycker om er folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0