Söndag

Publicerat 2013-09-15 kl. 22:29:55 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Från fotbollsmatchen i fredags. GO LIONS!
Var hälsad Sverige! Idag har vi inte gjort någonting, bara strossat runt hemma för att vila upp oss inför veckan som kommer. Det har inte heller vart min dag precis, har inte haft hemlängtan eller så, har bara kännt mig lite nere. Lite konstig känsla och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den.
Har somsagt inte gjort så mycket, har nu precis städat lite i mitt rum, packat upp lite, då det känns som jag kommer stanna här ett litet tag framöver iallafall. Känns skönt, slipper ha min stora resväska framme hela tiden! Hade tänkt att jag skulle kolla lite i min mattebok och försöka mig på något men desided against it då jag knappt hann öppna boken innan jag var mer än förvirrad! Hur ska detta gå?
 
Imorgon är det skola igen och jag känner mig inte lika nervös som jag gjorde i fredags men är fortfarande lite.. Men tror det kommer gå bra. Efter det ska jag prata med fotbolls coachen om att spela och sen ska vi nog bara åka hem. Är jätte sugen på att shoppa. Behöver lite mer tröjor. Så vi får se.
 
Aja, hoppas eran söndag har vart fin så hörs vi snart igen. PÖSSS!
Kommentarer
Postat av: ma

GO lions go lions heja heja heja.
Bara du får börja skolan kommer det att vara igång igen och du kommer inte att fundera mera!
Kul med fotbollsmatch. Hoppas du kommer med.

2013-09-15 @ 22:54:55
Postat av: Anonym

Glöm inte att kolla efter en grå crewneck tröja till mig! :) <3

2013-09-18 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0