Svar på kommentar.

Publicerat 2013-09-07 kl. 11:45:45 || Life as you know it.
Fråga: Grattis! Jag har en fråga angående ditt utbytesår. Jag vill hemskt gärna åka nästa år men jag vet inte hur jag ska få råd. Hur gjorde du? :) - Alicia
 
Svar: Tack så mycket! Jag har hemskt snälla föräldrar som betalar för mig. :) Så jag kanske var lite fel person att fråga. Men jag har sagt att jag ska betala tillbaka lite när jag kommer hem och jobbar. Medan jag har flera vänner som själva jobbat ihop och sparat pengar och betalar hälften osv. Sen får man lägga fram en bra "plan". Hoppas det hjälpte lite iallafall! :) Kram
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Hoppas verkligen att två år bara är början, hade ju varit lite jobbigt annars. Så lite så, kära du! Och ja, vi ses snart! <3

Men neeeeeeeeeeeeeeej. Jag älskar den bilden, du är så glad där, haha!

2013-09-07 @ 13:43:13
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0