Take it back

Publicerat 2013-09-02 kl. 12:41:00 || Före USA
Ni vet hur jag igår skrev att skriva första mejlet var enklare än jag trodde, och det är fortfarande sant, dock att svara på det mejlet, alltså skriva det andra mejlet, det är svårt. Riktigt svårt. Har fått svar på mitt mejl och allting verkar fortfarande jätte bra och jag blir barar mer och mer taggad!
 
Denna vecka innan jag åker kommer vara fullbokad med massor med saker att göra, människor att träffas osv. Sa hejdå till Monika igår, var enklare än jag trodde, men tror det beror på att det fortfarande känns lite overkligt.
Min vecka kommer ungeför se ut såhär:
Måndag: Umgås med min storebror som är här ute hela dagen. Ikväll kommer Jossan också ut så då ska jag vara med henne också och bara mysa med min familj.
Tisdag: Ska jag träffa Hanna på dagen i stan sen ska jag hem och sova hos min syster dit Oscar kommer också så ska vi kolla på film!
Onsdag: Ha syskon dag på förmiddagen. Sen ska jag träffa Elina och Adele
Torsdag: Ska jag städa på förmiddagen och sen på kvällen så kommer massor av släkten hit för att säga hejdå och fira mig innan jag åker.
Fredag: FÖDELSEDAG! Ska fixa en grej på förmiddagen, men det är en hemlis fortfarande. Träffa mina gudföräldrar på eftermiddagen, sen middag med familjen och sen ut en liten stund.
 
Där har ni det. Så om min bloggning inte blir så jätte bra vet ni varför!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0