Tired.

Publicerat 2013-09-18 kl. 05:33:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Tänkte slänga upp en ny del av Rock city. Men är alldeles för trött för att orka mig sätta och redigera bilder. Har precis pluggat färdigt. Tror jag. Duschat och maten äten. Så ska bara borsta mina små tänder och sen hoppa i säng. Imorgon, som jag sa i förra inlägget, väntar en fullspäckad dag med träningar och skola. Ganska taggad ändå, men nervös inför träningarna.
 
Juste hade helt glömt att säga dethär, men tre saker!
1: Jag har bett mina första bordsböner, eller vart med när dem gjort det. Hållt i händerna och blundat och sagt Amen.
2. Jag har sagt mina första Pledge of Allegiance. Hänger inte riktigt med där än, men det löser sig nog.
3. Jag pratade med Alice igår i telefon, första svenksa pratandet ordentligt på länge. Hut skönt som helst och fick massor av prat av mig. Saknar henne massor. Men hon har det toppen bra i sin familj i Utah, och jag har det bra här! Men det var fortfarande kul att prata med henne.
 
Och somsagt folks, imorgon kan bli intressant, I'll keep you updated! Stay tuned. pösssilipösss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0