Update, and soccer game

Publicerat 2013-09-28 kl. 15:47:31 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Elin: Jag vet, kände mig så himla thoug. Hade en bandana på mig igår, men jag fick ta av den för det kan ju betyda att jag är med i ett gäng....... Tror vi tog bilden i somras någon gång hemma hos dig. Vadå för beroende? Serier är bra för dig! Saknar dig! <3
Mormor: Låter himla mysigt och en kantarellmacka skulle inte sitta fel! Du får hälsa alla så mycket och vad skulle jag göra utan dig som kommer och påminner mig om att jag är bäst hela tiden?? PUSS!
 
Måste börja med att säga att tråkigt för er att ni har frost på morgonen och kallt väder. Här springer man fortfarande runt i shorts och tshirt och när det blir kallt här är det typ 20+. Men tråkigt för er, eller?
Ska äntligen skriva om matchen som var i torsdags. Egentligen är det inte så jätte mycket att skriva om då vi förlorade ganska stort och jag spelade inte, vilket jag är ganska glad över. Vi har en ny match på torsdag. (hoppas jag hinner hem innan vampire diaries prämieren!) Jag gillar inte riktigt att spela matcher för jag vet inte riktigt hur jag ska göra och hur jag smidigast tar bollen och sen måste jag snabbt passa vidare den till en av mina lagkamrater och det måste vara si och så. Så för mig gör det inte så jätte mycket att jag får sitta på bänken. Vill helst bara vara med på träningarna. Plus jag är verkligen inge bra alls på planen! Anyway, så det var vad ni missade med matchen i torsdags.
 
Vi kom sen hem efter matchen, runt tio. Jag hoppade snabbt in i duschen och stupade sen i säng. Var lagom trött på fredagen.
 
Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH, men du är ju med i ett gäng, obviously?! Ja, jag tyckte att jag kände igen mitt påslakan, men minns inte den bilden! :o Saknar dig! <3

2013-09-29 @ 02:04:42
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0