Long

Publicerat 2014-04-05 kl. 17:18:29 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Har så mycket att berätta att jag inte ens vet vart jag ska börja eller vad det egentligen är som jag ska berätta. Vet inte vad ni missat eller vad ni vet om men vi kör en lite snabb resume innan jag har ett inlägg med lite frågor och funderingar i.
 
Så ni har missat massor med träningar för archery, vi har haft kaniner i skolan som folk bär runt på i lådor, juniors, sophmores och freshmens har valt klasser för nästa år. vilket var crazy för de sprang fram och trängdes och puttades så de fick plats i alla de klasser de behövde för att inte ha en speciell lärare och för att kunna graduate earlie. Jag umgicks med Jessica hela förra helgen. Vi åkte till dayton, kolla på film, promenerade, var i kyrkan och åt våfflor. Det har vart varmt och våren har kommit. Jag har gått på powerwalks. Fått mina progressrecard, (A-student) Jag har blivit student of the month i min geografi klass och jag har vart på archery tournament. Tror det var det mesta ni har missat. Och oroa er inte jag ska berätta mer om tävlingen som vi hade igår.
 
Vi lämnade skolan runt tio och åkte två timmar vidare till tävlingen, stannade förbi en pizza buffe påvägen och sen var vi framme. Jag var jätte nervös inför tävlingen för alla pratade om att det var så seriöst men det var lugnt, jag sköt, som tur var, med B och sen en liten kille från en annan skola. Vi sköt med middle schoolers, vilket inte gjorde så mycket för mig. JAg sköt dessutom mycket bättre än vad jag brukar göra, så gav mig själv en klapp på axeln. Påvägen hem åkte jag och B med Cain och hans föräldrar. Vi stannade och åt på en homecooked southern resturang. Det var jätte gott och hans föräldrar är hur trevliga som helst.
 
Idag ska vi bara chilla lite hemma först innan Chloe kommer hit och Cain, sen kommer Andrew och hämtar oss och vi åker vidare till hans farbrors lilla sjö där vi ska ha en bonfire igen. Jag är taggad!
 
Jag vet inte ritkigt vad det är jag ska skriva. Önskar jag hade orken till att skriva och uppdatera mera. Ska göra allt jag kan för att försöka bättra mig med det. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0