More snowdays

Publicerat 2014-01-23 kl. 16:48:59 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Våran fancy dinner och en bild från när vi kollade på film. #selfie haha gud.
Hallå människor, igår hade jag en till snowday. Trodde, återigen, att dagen skulle bestå av ingenting och sitta hemma framför datorn och göra ingenting. Förutom på kvällen då vi skulle åka med Jessika till hennes kyrka. Men icke sa nicke, där hade jag fel igen. Om ganska så mycket faktiskt.
På förmiddagen tog vi hand om valparna och lekte lite med dem. Dem börjar bli så mycket bättre nu och faktiskt börja leka med dig och bete sig som valpar! Vilket känns otroligt skönt, nu måste vo bara hitta familjer eller familj åt dem! Anyway, runt halv tre, tre tiden kom Jessika och hämtade oss och vi åkte hem till henne för att umgås lite innan det var dags för kyrkan. Vi kollade på en film och pratade lite, påvägen hem körde vi lite andra vägar så visade hon oss runt lite. När sen klockan började närma sig sex satte vi oss i bilen för att åka till kyrkan, men när vi väl kom dit var det ingen där. Nej för då var hennes kyrka på en "awake"(?) ingen aning om det heter så eller inte, men det är iallafall efter en begravning så har man kistan och den döda personen plus dens familj där så ska man bara gå och pay them your respect. Det var något annorlunda so to speak. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig mitt första kyrk besök, men ja. Jag och B gick dock inte in i det rummet där kistan var osv. Vi stannade heller inte så länge, vilket jag tyckte var ganska otroligt skönt. Jag tycker verkligen inte om såna här tillställningar, och Jessika var typ förvånad att detta var min första gång, och när jag sa att jag var på min första begravning nu i Sverige medan jag var borta förstod hon det lite mer, dock blev hon fortfarande förvånad. Så när vi var färdiga där iallafall så bestämmde vi oss för att åka till Donken och köpa lite mat, sen åkte vi  hem till Jess igen och innan vi skulle äta fick vi åka och handla lite andra saker. Sen åkte vi tillbaka hem till Jess, åt våra hamburgare och bara pratade, innan det var dags för oss att åka hem igen. Jessika körde oss hela vägen hem. Jag hade en jätte bra dag och ja bara älskade varje sekund av den. Sånt här kan jag göra varje dag. Bara chilla runt och göra lite vad som faller sig in. Älskar att umgås med Jess också, en himla underbar människa, Som resten av folket här, haha.
 
Idag skulle vi egentligen bara börjat lite senare, men eftersom det började snöa uppe på bergen i morse fick vi en till snowday. Har faktiskt ingen aning om vad som händer idag. Jag ska kolla på lite American Horror Story och sen ta hand om valparna lite mer. Men det är ungefär det. Får väl se om något annat intressant händer. Pusssss.
Kommentarer
Postat av: Syster

Välj promdress!!!! :)

2014-01-23 @ 18:02:40
Postat av: mamman

Jag vill också att du väljer promdress!! antagligen ska jag betala? prisklass?

2014-01-23 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0