Sleepover x3

Publicerat 2014-01-28 kl. 00:27:15 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
These girls. <3
Hejsan hoppsan. Jag har inte vart hemma alls sen i fredags eftermiddag tills nu. Vart upptagen hela helgen och jag har bara älskat varje sekud av det. Så en snabb resumé för eran och min skull.
I fredags körde Georg oss till Brielles dans studio där vi kollade på slutet av hennes lektion, sen åkte vi och shoppade en snabbis. Eller shopping och shopping, det är en liten affär i Dunlap med allt möjligt osm hade värsta rean. Så kom hem en tröja och ett linne rikare. Tröjan är turkos och linnet mörkt grönt. Kände att jag behövde lite färg i min grå/vit/svarta garderob. Efter det åkte vi hem  till Brille och det var där jag och B spenderade natten. Vi spelade lite spel och bara mös.
På lördagen vaknade vi upp runt åtta. Jag vaknade av en puss i pannan av min lilla boyfriend Kodi och även av deras brandalarm som går av av minsta lilla. Vi åt våfflor till frukost och gjorde oss sen iordning för att åka hem till Michelle där det skulle vara orentation för de vår utbytisarna. Fick även en liten chat up line av Kodi i bilen, "pikachu I choose you, that means you" pekar på mig. Jag är nog kär. Hemma hos Michelle träffade vi iallafall massor med nya utbytisar och sen berätta lite om våran tid här samt åt mat från alla olika länder. Eller maträtter iallafall. Georg hämta oss sen vi Wal-mart och vi åkte hem till oss för att byta lite saker, för väl hemma väntade Jessica och hennes mamma. Vi byte snabbt lite kläder och åkte sen hem till Jessica för att fira hennes födelsedag. Vi gjorde inte värst mycket hemma hos henne. Åkte och handlade lite och bara gled runt. Älskar't. Men runt halv åtta så åkte vi till hennes kompis, där tårta och spel väntade. Vi åkte hem runt halv elva efter mycket skratt och en himlans bra kväll. Hemma hos Jess pratade vi lite innan det var dags för att sova.
Vi vaknade runt åtta då det var dags att gå upp och klä på sig, halv tio åkte vi mot hennes kyrka där söndags skola och lite kyrka väntade (duuh) Det var ganska kul. Efter kyrkan åkte vi till Donken och köpte en milkshake innan vi åkte hem, sen åkte och handla, tillbaka hem, åt lite, kollade på film, åkte till parken, åkte runt i Pikeville, åkte till tvättstugan mm. Klockan sex åkte vi tillbaka till kyrkan för kvällskyrka. Det var jätte kul, pratade med Alex, Tyler, B och Jess samt flera från våran skola. Hade en riktigt bra kväll, efter kyrkan körde Jess hem oss för att återigen byta lite kläder och hämta skolsaker. Sen tillbaka hem till Jess där vi  hoppade direkt i säng.
 
Idag hade vi äntligen skola igen. Första gången på en vecka. Eftersom förra veckan beståd av en halv dag och resten snödagar. Gick min första hela dag med de klasser jag ska ha. Har nu alltså geography, psychology, small animal care, och acient history. Jag gillar alla mina klasser, mest small animal care och psychology. Geography är lite sånt jag gjorde i högstadiet så tror den kommer bli ganska enkel samma sak med acient history. Min psycholgy klass är jätte intressant och jag tycker det är jätte kul samt gillar jag människorna i den. Samma sak med small animal care, eller ja vi gör inte mycket mer och annat än vad vi gjorde i Horse Sci, men gillar människorna och min lärare massor. Får dessutom ta hem en mus. hehe.
Gav även Cain sin present idag. Har typ väntat i en vecka över att får göra det, om inte längre. Hoppas han tycker om godiset. Borde han göra.
 
Just nu sitter jag och ska plugga lite och sen bara hoppa i säng. Hoppas eran helg och måndag har vart bra! Pusssss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0