Vänt på dygnet.

Publicerat 2014-01-02 kl. 21:22:29 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Vi dekorerar även våra bilar, här på landet.
Känns bra att jag vänt på dygnet, såhär bara några dagar innan det är dags för skola igen. Måste försöka att vända tillbaka det! Men det där att ställa ett alarm när man har lov, det är svårt. Det är ju så otroligt skönt att bara få sova ända tills man vaknar.
Drömde en konstig dröm inatt. Drömde att jag såg en man som skulle komma och göra en skolskjutning i min skola. Min kompis pappa var Barack Obama, och folk från min gamla skola i Sverige var där. Tydligen var också mannen ute efter mig, och alla människor beslöt sig för att stanna i skolan istället för att gå hem. Vaknade sen i panik och försökte bestämma om jag skulle somna om igen, med chans av att vakna upp i samma dröm (för på ett eller annat sätt så kommer jag alltid tillbaka till mina mardrömmar) eller om det var dags att vakna. Så kollade på klockan och såg att den var halv två och bestämmde mig för att det kanske var dags att vakna.
 
Har nu precis ätit lite frukost och ska kolla på ett eller två eller många avsnitt av Glee och sen försöka att hitta på något, eller kanske iallafall hitta på något för dagarna fram över.
Räknar ner dagarna innan skolan börjar igen. Det är redan torsdag. Bara tre dagar kvar. Vem är taggad? Denna tjej! Nästa semester har jag även bytt schema och klasser. Har ni geografi 1st, psycologi (stavning?) 2nd, PE (måste byta) 3rd och collision paint (lacka bilar, tror jag. Kommer bli intressant) 4th. Ska skriva lite mer om dem när jag har haft dem.
 
Så somsagt, har inte så mycket att säga eftersom de senaste dagarna här har gått till att sova. Vi hörs senare. PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0