Varför jag åkte hem?

Publicerat 2014-01-08 kl. 19:33:15 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Fick en kommentar om varför jag åkte hem till Sverige igen. Tror jag skrev det i ett tidigare inlägg lite snabbt, för det är inget jag har kännt att jag behöver skylta om överallt. Men i början av december gick min farfar bort, och jag har nu åkt hem igen för att gå på hans begravning. Jag åker dock tillbaka till USA om ca 9 dagar, den 16 januari och avslutar mitt år.
 
 
Uppdatering om min flygning kommer imorgon. Jag är alldeles för trött för att göra det nu.
Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen hem, min käraste! Du är stark! <3

2014-01-08 @ 20:50:39
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0