Weather, are you high?

Publicerat 2014-01-07 kl. 04:11:55 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Love you, sistah!
 
Idag, måndag, hade jag hoppats på att jag kunde få gå till skolan. Så som det egentligen var planerat. Men nej, då bestämmer sig vädret för att bli jätte kallt och snöa. Vilket medför en snödag, eller faktiskt två då vi fick en imorgon, tisdag, också. Tisdag, för mig, spelar inte så jätte mycket roll eftersom jag lämnar för Sverige då. Så hade missat den dagen iallafall.
Men idag, jag hade väl kunnat få gå till skolan sista dagen innan jag lämnar? Nej, inte det. Som tur är jag inte borta så länge och kommer snart tillbaka. Men det hade vart trevligt att spendera dagen med mina vänner. Nej, för då bestämmer sig Tennessee att bli rekord kallt och snöa. Känns som vinter har bytt lite länder. Italien fick massor med snö, Tennessee blir jätte kallt och snö, medan Sverige fortfarande har plusgrader? Huh? Really? Samt att när jag kommer till Sverige kommer det bli kallt och bli varmare här. Tack för den. Kanske bara mig Vädret hatar.
Anyway, så idag har jag inte gjort så mycket. Packat det sista. Tror jag har med mig allt. Kanske. Förhoppningsvis. Lämnar här någon gång runt 10 tror jag imorgonbitti. Är sjukt nervös att flyga allt själv..
Har heller inte förstått hur jag ska klara mig utan min andra halva, B, under dessa 9 dagar. Vi gör allt tillsammans och nu ska jag inte träffa henne på 9 dagar. Kommer bli skumt att sova själv, inte ha någon att prata med 24/7 och alla våra internskämt.
 
Hade något jag skulle berätta, men glömde helt bort vad det var. Rundar av här och säger vi ses i Sverige, för antar att det är där jag kommer blogga nästa gång. Love ya and PEACE.
Kommentarer
Postat av: Elin

TJOOOHOOO MY LONG LOST AGNES IS COMING HOME

2014-01-07 @ 11:21:14
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Anonym

varför åker du hem? :)

2014-01-08 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0