Life is a journey, not a destination. Enjoy the moment.

Publicerat 2014-03-17 kl. 19:25:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Miriam, Me, B, Hannah, Carly
Så jag är tillbaka. Somsagt hela denna helgen har vart ganska så fullbokad. Började med i Fredags. Var i skolan som vanligt. B fyllde 18 så jag bakade en kladdkaka och bjöd på. Mycket populärt! Efter skolan åkte jag och B med Cain till där vi alltid har våra 4-H möten. Vi mötte upp våran lärare och Carly. Stanande en snabbis förbi McDonalds och köpte lite färdkost innan vi begav oss vidare till stället där vi skulle ha Spring Conferanse. Det var faktiskt riktigt kul och träffade massor med nya härliga människor. Mesta dels hade vi lekar i grupper osv. Men det var kul. Blev också del av the All Stars. Hela den cermonin kändes som om dem skulle offra mig. Haha. Men det var kul.
På lördag kvällen kom Georg och Dwayne och hämtade mig. Egentligen skulle B också åkt med oss hem men hon bestämmde sig för att stanna med Cain. Så det var bara jag som åkte hem. Behövde åka hem för att på söndagen skulle jag fixa min prom dress.
Så det var det jag gjorde. Åkte med Maria och Zander och fixade den. Vi åt på Buffalo wild wings och stannade även och köpte donuts. Omnomnom. Folket på klännings affären var jätte härliga. Haha. Älskar dem.

 Kom hem runt sex och kollade på lite filmer tills B kom hem. Vi pratade lite och sen somnade jag.
 
Idag har jag FaceTimeat med mina päron och min syster. Sen kom Cain och vi Facetimeade med B's familj medan hon öppnade hennes presenter. Nu ska vi precis sätta oss och äta och sen vet jag inte vad som kommer hända.
Peace out folket i Sverige. Talk to you later. Love ya.
Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig :(

2014-03-18 @ 01:37:39
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej kan inte du ha ett frågor och svar inlägg?
Här kmr några frågor isf:
Är highscool som i filmer, typ att cheerleder och fotbollskillarna är de populära och att det typ är fest hela tiden?
Var alla hjärtansdag kul? Fick du nåt, och gav du nåt?
Vilken organisation åker du med?
Vad är bra respektive dåligt med den?
Vilka regler har din vfamilj satt upp åt dig?
Vilka regler har organisationen?
Är det lätt elr svårt att komma in i gäng?
Jag har E, G i engelska, tror du att jag klarar mig på det om jag åker till USA?
Hur är människorna där?
Och killarna hur är dem?
Tack!

2014-03-20 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0