My heads under water but I'm breathing fine

Publicerat 2014-03-13 kl. 22:42:26 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Hallå, I'm back. Denna vecka har vart crazy och det tar inte slut än. Har hela helgen uppbokad så bloggningen kommer antagligen ligga på is tills på söndag kväll eller möjligtvis måndag.
 
I tisdags var det skola. Hade ett bomb threat under 2nd block, lunch och lite av 3rd block. Som tur var, var det varmt och skönt ute och jag spelade lite baseball med min lärare och lite folk från min skola. Så var helt okej. Men detta medförde att man inte fick gå in på toaletterna som man vill och de tog bort vårat break. Så hedan efter har jag toa break under varje lektion där lärarna måste ta med sig hela klassen till toaletten, kolla tjejer och killars badrum innan och efter man vart på toa och sen gå tillbaka som en grupp till klassrummet. Happy days. Känns som man är fem igen. Anyway, efter skolan hade jag archery practice och sen gick jag, B och Cain och kollade på våran första hemma match i baseball och softball. Vi hade även soccer men kollade inte på den matchen något. Kollade mest på baseball. Förstår inget av hur reglerna hålls, men det gör inget. Var intressant ändå. Vi förlorade dock den matchen, vann softbollen och soccer har jag ingen aning om.
Onsdag hade jag skola som vanligt, alla var lite smått irriterade över hur schemat ser ut och hur man får gå på toa osv. Hade även midterms i Geography och Small Animal Care. Tror det gick bra i båda. Åkte hem efter skolan och pluggade hela kvällen inför min psychology midterm
Så idag så var det skola som vanligt. Alla, de flesta, hade en orange tröja på sig för att tala om att vi tycker vi behandlas som i ett fängelse. Haha, några lärare tyckte det var dumt och andra skrattade åt det. Min vice principal hade en orange tröja också och min principle skrattade åt det så tror det var lugnt. Hade även en lock down under first, folk sa att det var en man med en pistol utanför våran skola, men tydligen hade det hänt något i Pikeville och eftersom våran skola är nära gjorde de en lockdown för säkerhetsskull liksom. Anyway, allt är lugnt och jag mår bra. Hade ett assembly där de pratade lite om det. Tycker ändå om min rektor så ja, det var bra.
Hade midterm för psychologin och acient history. Vilket jag tror båda gick okej. Eller jag vet att acient historyn gick bra. Fick tillbaka massor som jag hade gjort i Psychoologin och jag har antignen ett B eller A där.
Åkte hem efter skolan och sitter nu här. Har typ inga läxor att göra och är ganska så uttråkad. Måste packa för imorgon dåå vi direkt efter skolan åkter till Crossville för ett 4-H sak, spenderar även natten där och kommer hem lördag kväll. Söndag morgon åker jag tillbaka till promdress affären för att fixa min promdress och that's about it. Uppdaterar er snart igen.
 
PUSSSSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0