Update

Publicerat 2014-03-07 kl. 03:20:09 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Halloj, denna vecka har vart busy busy. Bloggade iallafall i måndags och nu idag (torsdag) måste väl ändå betyda något bra. Jag förtjänar en godis. Tack.
Anyway, i tisdags så åkte jag till Jess's moster efter skolan. Vi hjälpte henne med taxes, kände mig jätte vuxen, åt en jätte god taco sallad. Var mer som en nachostallrik men iallafall och bara hängde. Var faktiskt jätte kul och hennes moster är så gullig och härlig.
I går så var jag i skolan först som vanligt. Sen åkte jag, B och Cain och tog ut pengar för en 4-H sak. Lämnade det innan Cain lämnade mig hos Jessica. B och Cain skulle nämligen till Chattanooga för att leta tux till honom och jag kände att thirdwheeling var inte min grej just igår. Så jag åkte till Jessica istället och vi åkte till Dayton för att lämna lite pengar till hennes moster och sen åkte ci och åt china mat. Mums. Skämde ut oss lagom mycket också inför en riktigt söt servör. Eller vad det heter. Men kul var det iallafall. Innan hon körde hem mig åkte vi till hennes kyrka. Var faktiskt kul också. Gjorde lite annat.
Idag så började inte min dag så värsta bra med att vi missar bussen, sen skulle vi även ha ACT testing hela morgonen, vilket är som högskoleprov. Det var iallafalll sjukt svårt och du hade typ ingen tid alls att svara. Hade först 45 minuter engelska och läsning med 75 frågor att svara på, sen en matte på 60 minuter med 60 frågor, sen en till engelska mer massor med läsning och 40 frågor på 35 minuter och sen sen science part med 40 frågor på 35 minuter. Snacka om stressad. Men men, bryr mig inte så värstans mycket.
Hade iallafall bara min 4th period där vi inte gjorde någonting tack vare ACT så gjorde lite läxor. När vi kom hem så gjorde jag mer läxor. Psychology is killing me, men det är väl okej.
Mer än så har ni inte missat. TAck för mig. Försöker skriva imorgon eller lördag. Kyssssss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0