christmas feeling

Publicerat 2012-12-04 kl. 21:31:55 || Dear Diary
 
mitt i all stress med skolan, kall natt med massa mardrömmar och allt annat har jag faktiskt tid över för att känna och ha lite jul känslor. längtar som bara den till julafton och jullovet framförallt. har fått det mesta plugget klart till imorgon. är inte helt hundra klar men det får räcka. har inte vart min dag idag och höll dessutom på att bryta ihop på tåget hem, men som min räddare i nöden tåg adele samma buss som mig hem, så vi köpte med oss 10 + en kakor hem från subway, drack te och kolla på julkalandern. fick min dag att bli lite bättre iallafall. ska nu bara torka håret och sen sova. fullspäckad dag imorgon också. suck. önska mig lycka till. 

min dag på twitter. ni kan se på bevisen ovan att livet inte riktigt ville vara med på mina noter idag. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0