make a wish

Publicerat 2012-09-12 kl. 21:36:56 || Dear Diary


  • Jag önskar att jag kommer iväg som utbytesstudent 2013-2014
  • Jag önskar att jag hittar stipendium
  • Jag önksar att jag lyckas ta mig igenom franskan dethär året också
  • Jag önskar att jag få en kropp som jag är nästintill 100% nöjd med
  • Jag önskar att jag kan köpa datorn jag vill ha
  • Jag önskar att min häst håller sig hel och allting med henne och ridningen löser sig.
  • Jag önskar att jag kan hitta ett jobb som jag kan ha tid med och tjäna mer pengar
  • Jag önskar att jag kan åka ut på en resa snart igen
  • Jag önskar att jag kan fira julafton i England med min familj
  • Jag önskar att livet vänder och blir bättre
  • Jag önskar att allt löser sig.
Kommentarer
Postat av: Elin

Det ordnar sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli,
Det kommer fixa sig till slut,
Det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur,
Och flera mil ifrån, det ordnar sig.
<3

SV: Ja, visst var det fint? ;D

2012-09-12 @ 22:48:51
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0